هتل های 4 ستاره کیش
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل هلیا کیش

یکی از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش هتل هلیا کیش است که در سال 1382 در بنایی با ظرفیت 160 نفر، روبروی بازار زیتون بنا شده است. این هتل در موقعیت مناسبی در شهر واقع شده و به مراکز خرید و تفریحی و دریا فاصله کمی دارد، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه به مدت ده دقیقه با ماشین تخمین زده شده است.

HELIAaaa.jpg 

 

هتل 4 ستاره هلیا کیش در نزدیکی میدان امیر کبیر، در ساختمانی شیک با آب نماهای متنوع ساخته شده است. هتل هلیا کیش با حضور پرسنل مجرب، با ارائه تمامی امکانات میزبان میهمانان تور کیش میباشند. همچنین هتل با پذیرش 24 ساعته و خدمات مناسب، سفر خاطره انگیزی را برای مسافران محترم تور کیش، مهیا میکند.

 

Heliya4aaa.jpg

 

امکانات رفاهی هتل هلیا کیش شامل: سوئیت و اتاق های شیک، با وجود امکانات کامل و آشپزخانه و سیستم تهویه مطبوع، رستوران ( با ارائه متنوع ترین غذاهای سنتی ), کافی شاپ ( با ارائه نوشیدنی های تازه به میهمانان عزیز تور کیش), دسترسی به اینترنت پر سرعت, گاو صندوق اختصاصی, خشکشوئی, سالن کنفرانس و ... میشود.

همچنین با ارائه ترانسفر فرودگاه و اتومبیل برای گشت در شهر, نگهداری از کودکان میهمانان تور کیش، و ... نظر مسافران تور کیش را جلب کرده است.

 

helia3aaa.jpg

 

helia1aaa.jpg

 

هتل ارم کیش

شما میتوانید اوقاتی خوش همراه با آرامش را در هتل ارم کیش سپری کنید. هتل 4 ستاره ارم در بلندترين منطقه سياحتي شمال شرقي جزيره زيباي کيش واقع گرديده که مشرف به درياي نيلگون خليج فارس با يکصد هزار متر مربع عرصه و اعيان مي باشد و مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي ومحيطي سر سبز با درختان نخل وگل وگياه و محوطه سازي زيبا و آبنماهاي پر طراوت است.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل ارم کیش:

هتل 4 ستاره ارم داراي ۲۱۰ اتاق،۳۰ رويال و پرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي و۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه و دو استخر و سونا با کليه امکانات مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني وخارجي،رستوران گردان ،رستوران سنتي ،فست فود،تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است.

گالري و سالن چند منظوره کلوپ ورزشي و تفريحي وسالن بيليارد از ديگر امکانات هتل ارم مي باشد. ساخت پلکاني هتل ارم  باعث گرديده که ۸۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه در ميان باغي از نخلستان و گل و گياه و فضاي سبز واقع گرديده است که گذراندن اوقاتی خوش در جزیره زیبای کیش برای گردشگران تور کیش فراهم میاورد.

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

 تور کیش نوروز 96

 تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95 

تور کیش دی 95

 تور کیش بهمن 95 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: